مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-01اقتصادي

استیصال در بازار سفر نوروز


تبلیغ و فروش سفرهای خارجی و داخلی برای تعطیلات نوروز آغاز شده است، درحالی که ستاد ملی کرونا نه تنها هنوز به تصمیمی روشن درباره سفرهای نوروزی نرسیده، - بلکه مصوبه ای دارد که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را موظف می کند از انجام تبلیغ و مشوق برای افزایش سفر، نظیر فروش بلیت و تورهای تخفیف دار و امثال آن جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمتر از سه هفته دیگر تا تعطیلات نوروز باقی مانده، پیش بینی ها بر است که سفرها از هفته آخر اسفندماه، به رسم سال های گذشته آغاز شود.

ستاد ملی کرونا اما هنوز استراتژی خاصی برای سفرهای نوروزی : اگر می توانستیم شرایط و رفتارمان در قبال ویروس را کنترل کنیم، می شد دو نوع سفر را انجام داد؛ در نوع اول ثبت نام افراد در تور بود تا حمل و نقل و محل اسکان آن ها کنترل شود.

در نوع دوم افرادی هم می توانستند با وسیله نقلیه خود اما تحت نظر تور سفر کنند تا محل اسکان شان تحت نظر باشد.

این دو نوع سفر می توانست اجرایی باشد، اما در حالت سوم افراد با ماشین خود به خانه یا ویلای خود یا اقوام می رفتند که در این حالت شرایط از کنترل ما خارج بود و در نوع آخر هم افراد با ماشین خود یا وسیله حمل و نقل عمومی به سفر می رفتند و در پارک ها چادر می زدند که این نوع از سفر از ابتدا ممنوع اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال در بازار سفر نوروز

استیصال در بازار سفر نوروز