مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-01اقتصادي

200 تن میوه شب عید در آبادان ذخیره شد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از ذخیره سازی بیش از 200 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در انبارهای این شهرستان خبر داد.

- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با اشاره به ذخیره سازی بیش از 200 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در انبارهای این شهرستان گفت:توزیع میوه شب عید از نیمه دوم اسفندماه در آبادان آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بیژن بداغی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیب و پرتقال برای توزیع در غرفه های تنظیم بازار شب عید آبادان به اندازه کافی پیش بینی شده است و در روزهای آینده عرضه آنها آغاز خواهد شد.

رییس اداره صمت آبادان با اشاره به آماده بودن 15 گروه ویژه برای بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان گفت: بازرسان سازمان های نظارتی نسبت به برخورد با متخلفان در عرضه میوه ایام عید و اقلام مورد نیاز مردم به طور جدی اقدام می کنند.

بداغی با بیان اینکه شهروندان می توانند شکایات خود از اصناف را با سامانه 124و همچنین سازمان های نظارتی مانند تعزیرات، اصناف و صنعت، معدن اطلاع دهند افزود: گران فروشی و کم فروشی 2 مقوله مهم در نظارت بر بازار ایام عید است.

وی بیان کرد: مردم حق دارند کالاهای اساسی مورد نیازشان را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند لذا در این راستا اقدامات نظارتی بر بازار با جدیت بیشتری ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 تن میوه شب عید در آبادان ذخیره شد

200 تن میوه شب عید در آبادان ذخیره شد