مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-01سياسي

مردم آذربایجان و قره باغ کمک های ایران را فراموش نکرده و نخواهند کرد


سفیر جمهوری آذربایجان در ایران گفت:مردم آذربایجان و قره باغ کمک های ایران را چه در جنگ اول و چه در جنگ دوم فراموش نکرده و نخواهند کرد.

- ایسنا/قم سفیر جمهوری آذربایجان در ایران گفت:مردم آذربایجان و قره باغ کمک های ایران را چه در جنگ اول و چه در جنگ دوم فراموش نکرده و نخواهند کرد.

دکتر بنیاد حسین اف در همایش بین المللی قره باغ 17 ربیع که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری در این باره، در سالن همایش های امین قم و با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، گفت:مردم آذربایجان و قره باغ کمک های ایران را چه در جنگ اول و چه در جنگ دوم فراموش نکرده و نخواهند کرد.

سفیر جمهوری آذربایجان در ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران در اراضی اشغالی قره باغ از طریق کمیته امداد به مردمی که از سرزمین خود بیرون رانده شده بودند کمک نمود.

در جنگ اول قره باغ آذربایجانی ها با کمک کشورهای دوست و برادر جنگیده اند، اما ما در آن زمان رهبری که بتواند آینده را برای ما ترسیم نماید نداشتیم.

حسین اف، افزود: با روی کار آمدن مرحوم حیدر علی اف و تأکید وی بر ایجاد و حفظ رابطه با کشورهای همسایه، ارتباطات ما با کشور ایران تقویت شد و تا امروز نیز ادامه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان و قره باغ کمک های ایران را فراموش نکرده و نخواهند کرد

مردم آذربایجان و قره باغ کمک های ایران را فراموش نکرده و نخواهند کرد