مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-01سياسي

مساعدت وزارت امور خارجه برای بازگشایی بازارچه های مرزی خراسان جنوبی


مقرر شد با اعزام تیم کارشناسی وزارت امور خارجه به خراسان جنوبی، اقدامات لازم در زمینه بازگشایی بازارچه های مرزی استان صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مقرر شد با اعزام تیم کارشناسی وزارت امور خارجه به خراسان جنوبی، اقدامات لازم در زمینه بازگشایی بازارچه های مرزی استان صورت گیرد.

حمید ملانوری، امروز دوشنبه 11 اسفند در دیدار با محمدجواد ظریف؛ وزیر امور خارجه به ظرفیت های استان به ویژه شهرستان های مرزی اشاره کرد و به تشریح اقداماتی پرداخت که به سرمایه گذاری و انجام فعالیت های اقتصادی در راستای بهبود وضعیت معیشتی و اشتغال مرزنشینان همچنین پایداری امنیت در منطقه انجامیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با اشاره به سهم چشمگیر خراسان جنوبی از حجم صادرات کشور به افغانستان تصریح کرد: در شرایطی که اغلب مرزهای کشور به جهت تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و شیوع پاندمی کرونا با تعطیلی مواجه شده اما مرز ماهیرود در خراسان جنوبی سهم بسزایی در کسب درآمد از طریق صادرات داشته است که سهم استان متاسفانه از این موهبت بسیار اندک است.

وی با اشاره به وجود چهار گذرگاه مرزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر تنها گذرگاه فعال استان، ماهیرود است که طی 10 ماه سال جاری میزان صادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت وزارت امور خارجه برای بازگشایی بازارچه های مرزی خراسان جنوبی

مساعدت وزارت امور خارجه برای بازگشایی بازارچه های مرزی خراسان جنوبی