مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-01سياسي

شمارش معکوس برای صفر کردن پرونده های مسن در محاکم گلستان


اسفند آخرین مهلت محاکم گلستان برای تعیین تکلیف پرونده های مسن است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان در جلسه ویدئو کنفرانسی با قضات رامیان و خان ببین اظهار کرد: در پرونده های مسنی هم که امکان صدور رای آن تا پایان اسفند نباشد، قضات مکلف هستند علت را مکتوب اعلام کنند.

وی نسبت به افزایش ارجاع پرونده از دادگاه و دادسرا به شورای حل اختلاف تاکید و تصریح کرد: از افزایش ورودی پرونده در شعب صلحی استقبال می کنیم و آمارها نشان می دهد درصد قابل توجهی از پرونده های ارسالی به این شعب با سازش و آشتی طرفین ختم به خیر می شود.

رییس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: دادسراها و محاکم  پرونده های تهدید و توهین  را ثبت نکنند و به شورای حل اختلاف ارجاع کنند.

هاشمیان بر اهمیت نظارت بر زیرمجموعه هم تاکید کرد و گفت: علاوه بر رییس دادگستری و دادستان باید قضات هم بر کارکنان دفاتر نظارت کنند.

* اسپانلو: ورودی پرونده دادسرای رامیان 11 درصد کاهش یافت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری نیز در این جلسه با اشاره به این که  بیشترین آرای نقض شده در محاکم تجدیدنظر استان مربوط به قرارهای صادر شده در محاکم بدوی است از قضات خواست؛ در نشست های قضایی، برای رسیدن به رویه واحد در صدور قرارها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای صفر کردن پرونده های مسن در محاکم گلستان

شمارش معکوس برای صفر کردن پرونده های مسن در محاکم گلستان