مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-01سياسي

ابراز نگرانی ستاد مقابله با کرونا مازندران از سفرهای نوروزی


اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان مازندران نسبت به انجام سفرهای نوروزی به این خطه ابراز نگرانی کردند.

- اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان مازندران ضمن قدردانی از همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و لزوم تداوم مشارکت بیشتر درخریدهای بازار شب عید، نسبت به انجام سفرهای نوروزی به این خطه ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دغدغه ، حساسیت و نگرانی مسئولان به ویژه شخص استاندار مازندران نسبت به گسترش شیوع ویروس کرونا با سخنان یکشنبه شب سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ساری مبنی بر این که " کرونای انگلیسی به استان های شمالی هم رسیده است و تصور نکنید که به مازندران نیامده"، دوچندان شده است.

بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت قدرت و سرعت سرایت ویروس کرونای انگلیسی بسیار بالا و قدرت کشندگی آن نیز 30 درصد بیشتر از ویروس چینی است.

مسئولان مازندران در نشست ستاد مقابله با کرونای استان که یکشنبه شب با حضور سخنگوی ستاد ملی در ساری برگزار شد علاوه بر اینکه نسبت به موج چهارم همه گیری ویروس کرونا در استان هشدار دادند، همچنین تاکید کردند که مردم مازندران نباید از مصوبات ستاد پیشگیری کرونا خسته شوند، اما درعین حال نسبت به افزایش تجمع مردم برای خریدهای شب عید و سفرهای نوروزی هشدار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی ستاد مقابله با کرونا مازندران از سفرهای نوروزی

ابراز نگرانی ستاد مقابله با کرونا مازندران از سفرهای نوروزی