مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-01سياسي

خانه های شهرک علوی ایراد سازه ای دارند/باید شهرک را احیا کرد


نماینده ولی فقیه در استان البرز، در بازدید از شهرک علوی مهدی آباد-شهرستان چهارباغ، گفت: متأسفانه بسیاری از خانه های این شهرک با ایراد سازه ای روبه روست که باید با راهکارهایی چون تجمیع و نوسازی این شهرک را احیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در حاشیه دیدار از مناطق محروم چهارباغ که با حضور مسؤولان این شهرستان نوپا صورت گرفت، گفت: یکی از اهداف اولیه انقلاب اسلامی رفع محرومیت از اقشار محروم جامعه بود و از همان روزهای ابتدایی کمیته امداد تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه کوتاهی برخی از مسؤولین در محرومیت زدایی موجب ناراحتی و دلسردی می شود، اظهار کرد: بنا به تدبیر دستگاه محترم قضایی ترک فعل هم یک جرم است و مسؤولینی که در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند باید جواب پس دهند.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه متأسفانه طی این سال ها برخی از دستگاه ها در حوزه محرومیت زدایی بسیار ضعیف عمل کرده اند، عنوان کرد: این ضعف دستگاه ها باید جبران شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به برخی از مشکلات شهرک علوی مهدی آباد، عنوان کرد: متأسفانه بسیاری از خانه های این شهرک با ایراد سازه ای روبه روست که باید با راهکارهایی چون تجمیع و نوسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های شهرک علوی ایراد سازه ای دارند/باید شهرک را احیا کرد

خانه های شهرک علوی ایراد سازه ای دارند/باید شهرک را احیا کرد