مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-01اقتصادي

برگزاری نخستین رویداد «تجربیات برتر بازاریابی و فروش» در قزوین


مدیر یک گروه توسعه کسب و کار از برگزاری نخستین رویداد «تجربیات برتر بازاریابی و فروش» برای 11 کسب وکار شامل شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، - برگزاری نخستین رویداد تجربیات برتر بازاریابی و فروش در قزوین ایسنا/قزوین مدیر یک گروه توسعه کسب و کار از برگزاری نخستین رویداد تجربیات برتر بازاریابی و فروش برای 11 کسب وکار شامل شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، واحدهای صنعتی و صنفی در قزوین خبر داد.

ابوالفضل رستگار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد تجربیات برتر بازاریابی و فروش برای نخستین بار در قزوین توسط گروه توسعه کسب وکار هِلپیرا و با حضور امیرحسین اسدی، متخصص شتاب دهی به استارت آپ ها و مشاوره کسب و کار و اعضای گروه توسعه کسب وکار هلپیرا برگزار شد.

وی ادامه داد: رویداد تجربیات برتر بازاریابی و فروش در جهت عارضه یابی و ارائه راهکارهای بازاریابی و فروش برای 11 مجموعه از کسب وکارها برگزار شد که شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، واحدهای صنعتی و صنفی ازجمله این کسب وکارها بودند.

مدیر گروه توسعه کسب و کار هلپیرا با بیان اینکه کسب وکارهای شرکت کننده در این رویداد با تولید محتوا و طراحی سایت آشنا شدند، افزود: برخی از واحدهای دانش بنیان با اصول فناوری آشنا نبودند و الفبای کسب وکار را نمی شناختند همچنین واحدهای صنفی نیز در تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد «تجربیات برتر بازاریابی و فروش» در قزوین

برگزاری نخستین رویداد «تجربیات برتر بازاریابی و فروش» در قزوین