مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-01اقتصادي

وضعیت منابع آبی استان همدان خوب نیست


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام کاهش 10 تا 12 درصدی ذخایر سد اکباتان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشدار داد: مردم بدانند وضعیت منابع آبی استان خوب نیست.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام کاهش 10 تا 12 درصدی ذخایر سد اکباتان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشدار داد: مردم بدانند وضعیت منابع آبی استان خوب نیست.

حمیدرضا نیکداد اظهار کرد: در حال حاضر ذخایر آبی سد اکباتان حدود 13.

5 میلیون مترمکعب بوده که این رقم نشان می دهد تنها 40 درصد از ظرفیت سد پرآب شده در حالیکه حجم آب ذخیره شده در مدت مشابه سال گذشته چیزی در حدود 18.

5 میلیون مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه 80 درصد از نیاز آبی شهر همدان از سد اکباتان تأمین می شود امیدواریم با افزایش نزولات جوی در روزهای پیش رو کمبود ذخایر آبی تا حدودی جبران شود، ادامه داد: چنانچه نتوانیم این میزان از نیاز آب شرب مصرفی شهر را تأمین کنیم وضعیت نامناسب خواهد بود و مدیریت این شرایط نیازمند همتی همگانی است.

نیکداد در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا به یک باره شاهد افزایش مصرف آب در سطح شهرها و روستاها بودیم، افزود: شستشوی مرتب دست ها و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم موجب افزایش سرانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت منابع آبی استان همدان خوب نیست

وضعیت منابع آبی استان همدان خوب نیست