مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01اقتصادي

به نفعمان است در اوپک بمانیم


وزیر انرژی امارات متحده عربی در اظهاراتی ضمن تاکید بر پایبندی کشورش به توافق کاهش تولید اوپک پلاس، اظهار کرد به نفع این کشور است در اوپک بماند.

- وزیر انرژی امارات متحده عربی در اظهاراتی ضمن تاکید بر پایبندی کشورش به توافق کاهش تولید اوپک پلاس، اظهار کرد به نفع این کشور است در اوپک بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیل المزروعی به نشریه سه ماهه گلف اینتلیجنس که 28 فوریه ایمیل شد، گفت: احتمال اینکه اوپک و متحدانش با افزایش تولید نفت به میزان 1.

5 میلیون بشکه در روز برای آوریل موافقت کنند، به عرضه موفق واکسن های کووید 19 و تاثیر آن بر احیای تقاضا بستگی خواهد داشت.

ما همچنین باید فراتر از تعادل عرضه و تقاضا را در نظر داشته و ذخایر نفت را بررسی کنیم که ممکن است در طول سال 2021 رشد کنند و ما همچنان در تلاش برای کاهش ذخایر نفت و بازگرداندن آنها به سطح عادی هستیم.

وزیران گروه اوپک پلاس که در راس آنها عربستان سعودی و روسیه قرار دارند، پنجشنبه هفته جاری برای تصمیم گیری درباره سطح تولید نفت برای آوریل دیدار می کنند.

نشسته سوم فوریه کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس به وزیران گروه توصیه شده بود به جای افزایش برنامه ریزی شده تولید به میزان 500 هزار بشکه در روز، تولید نفت را تا پایان مارس ثابت نگهدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نفعمان است در اوپک بمانیم

به نفعمان است در اوپک بمانیم