مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-01اقتصادي

نیم میلیون نهال در البرز توزیع می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: مردم برای دریافت نهال رایگان بایستی به محل های اعلام شده همچون مصلی های نماز جمعه شهرستان ها و یا ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری مراجعه کنند.

- ایسنا/البرز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: مردم برای دریافت نهال رایگان بایستی به محل های اعلام شده همچون مصلی های نماز جمعه شهرستان ها و یا ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری مراجعه کنند.

حامد فرضی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته درختکاری امسال (15 الی 21 اسفند)، 500 هزار اصله نهال بین مردم، نهادهای دولتی و واحدهای بخش خصوصی توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه این نهال ها به صورت های مختلف بین متقاضیان توزیع می شود، گفت: نهال ها به سه صورت رایگان، انعقاد تفاهم نامه و محاسبه هزینه بین متقاضیان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در این هفته بیش از 30 گونه نهال بومی جنگلی و فضای سبز شامل داغداعان، زرشک جنگلی، اقاقیا، سرو نقره ای، سنجد، بادام جنگلی، کاج تهران، زبان گنجشک و شیر خشت توزیع می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افزود: نهادهای دولتی در صورت آماده بودن عرصه مورد نظر می توانند تا تاریخ 21 اسفند ماه با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های مربوطه و ارائه درخواست نسبت به دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم میلیون نهال در البرز توزیع می شود

نیم میلیون نهال در البرز توزیع می شود