مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-01اقتصادي

نصیری: 5 طرح تامین و انتقال برق فارس و بوشهر افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: در هفته چهل و سوم پویش الف – ب- ایران، همزمان با سراسر کشور، 5 طرح تامین و انتقال برق و انرژی در فارس و بوشهر، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: در هفته چهل و سوم پویش الف – ب- ایران، همزمان با سراسر کشور، 5 طرح تامین و انتقال برق و انرژی در فارس و بوشهر، طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی و با حضور وزیر نیرو، افتتاح می شود.

غلامرضا نصیری دوشنبه 11 اسفند در جمع خبرنگاران، ضمن بیان اینکه در هفته چهل و سوم از پویش الف – ب- ایران، قرار است 22 پروژه مرتبط با وزارت نیرو در سراسر کشور افتتاح شود، پنج طرح را مربوط به فارس و بوشهر اعلام و اضافه کرد: در این برنامه، بهره برداری از 5 طرح تامین و انتقال برق و انرژی در فارس و بوشهر با سرمایه گذاری 651 میلیارد ریال آغاز می شود.

به گفته نصیری، این طرح ها شامل نیروگاه مقیاس کوچک 1.

9 مگاواتی مرودشت با اعتباری معادل 131 میلیار ریال، طرح افزایش ظرفیت ایستگاه انتقال برق داراب گرد و طرح افزایش ظرفیت ایستگاه انتقال برق درودزن با اعتباری معادل 260 میلیارد ریال است که در شهرستان های داراب و مرودشت افتتاح می شود.

او با بیان اینکه همچنین در قالب پویش دوبی، خط 66 کیلوولت و کلیدخانه 20 کیلو ولت در استان بوشهر با سرمایه گذاری 260 میلیارد ریال به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیری: 5 طرح تامین و انتقال برق فارس و بوشهر افتتاح می شود

نصیری: 5 طرح تامین و انتقال برق فارس و بوشهر افتتاح می شود