مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-01اقتصادي

بانویی که رج به رج آرزوهایش را بافته ...


روزی که پا در این عرصه گذاشت فکرش را هم نمی کرد روزی برسد که آنقدر در کارش توانمند شود که نه تنها زندگی خود بلکه چرخ زندگی دیگران به واسطه هنرش بچرخد.

- گیتی سرخوشیان، یکی از بانوان هنرمند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است که از سنین جوانی با بافت لباس های کاموایی آرزوهای خود را رج به رج می بافت و امروز بعد از گذشت سال ها برق شادی و شعف در چشمانش تجلی دارد.

گیتی کار خود را از سال 72 آغاز کرد.

از همان روزهای نوجوانی به بافتنی علاقه داشت و بعد از اینکه دیپلم خود را گرفت به معلمی مشغول شد اما به علت مخالفت های پدرش معلمی را رها کرد و به بافت لباس در منزل پرداخت.

بعدها در آموزشگاه های آزاد مشغول آموزش بافتنی به هنرجویان شد و پس از شناخته شدن در بین مربیان هنری با فنی و حرفه ای همدان نیز همکاری کرد و در روستاها به آموزش زنان روستایی پرداخت.

گیتی سرخوشیان که متولد سال 1339 است، امروز به جایگاهی رسیده که یک استادتمام در کار خود به شمار می رود و زنان و دختران زیادی را تربیت و مشغول به کار کرده است.

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه در جوانی و آغاز کارم در آموزشگاه های آزاد با مبالغ بسیار ناچیز تدریس می کردم، گفت: 14-13 سال پیش با مشاوره مسئولان صنایع دستی استان، با سرمایه 100 هزار تومانی در شهرستان کبودراهنگ کارگاهی راه اندازی کردم و به بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که رج به رج آرزوهایش را بافته ...

بانویی که رج به رج آرزوهایش را بافته ...