مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-01اقتصادي

تولید محتوای ویدئویی برای اینستاگرام برند شما


اینستاگرام برای مشاغل زیادی در سراسر دنیا تبدیل به ویترین اصلی شده و ساده انگارانه است اگر فکر کنیم برندهای موفق در این بازار بزرگ و نامحدود، - بدون برنامه ریزی به این جایگاه رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کانون آنی بین، تولید محتوای مناسب، زمان بندی دقیق، شناخت جامعه هدف و نظم و دوام در انتشار محتوا، چیزی است که امروزه تحت نام کانتنت مارکتینگ نقش بزرگی را در پیشبرد اهداف نام های بزرگ و چابک ایفا می کنند.

چطور به صورت دائمی برای اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟ کاربرد تولید محتوای اینستاگرام (تولد محتوای دیجیتال) به حدی است که بسیاری از آژانس های مطرح تبلیغاتی دنیا و از جمله کانون آنی بین، ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام را جزو خدمات پرمخاطب خود قرار داده اند.

تیزرهای تبلیغاتی که مخصوص انتشار در اینستاگرام طراحی می شوند، از نظر محتوا، جذابیت و ایجاد احساس تعامل به شکلی حرفه ای در دنیای تبلیغات عمل می کنند.

جدا از این خدمات، همانطور که پیش تر اشاره شد، تولید مداوم تبلیغات باکیفیت، تأثیرگذاری حضور شما در شبکه های اجتماعی را صدچندان می کند.

کانون آنی بین در تازه ترین خدمت خود، پکیج های تولید محتوای اینستاگرام را برای کسب وکارهای کوچک و بزرگی که در اینستاگرام فعالیت می کنند ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای ویدئویی برای اینستاگرام برند شما

تولید محتوای ویدئویی برای اینستاگرام برند شما