مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-01اقتصادي

دامنه نوسان نامتقارن دردی را از بازار دوا نکرد


دامنه نوسان نامتقارن مطابق با پیش بینی ها دردی را از بازار دوا نکرد، این آزمون و خطا ها سبب عدم اعتماد سهامداران نسبت به بازار سرمایه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، رسول رحیم نیا کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که چند روز از تغییر دامنه نوسان نامتقارن گذشته است و در این مدت عملکردش روی بازار سرمایه چگونه بوده است؟ بیان کرد:نزدیک به دو هفته از تصویب دامنه نوسان نامتقارن می گذرد، مطابق با پیش بینی های صورت گرفته و هشدار های که کارشناسان داده بودند، دامنه نوسان نامتقارن دردی را از بازار دوا نکرد، زیرا مشکل بازار دامنه نوسان نبود که تغییر و اصلاح آن بتواند به بازار کمک کند.

وی تاکید کرد:مشکل بازار عواملی دیگری هستند که باید اصلاح شوند.

رحیم نیا درباره عملکرد دامنه نوسان نامتقارن در این مدت اظهار کرد: دامنه نوسان نامتقارن که بیشتر به سمت مثبت (+6) بود سبب ایجاد پدیده صف نشینی شد و رفتارهیجانی (فروش هیجانی) را در سرمایه گذاران تشدید کرد، اگر قرار بود بازار در ده درصد به اصلاح برسد با وجود دامنه نوسان این اصلاح از 15 درصد شروع خواهد شد و خود این موضوع اثر روانی خیلی شدیدی روی بازار دارد و به طور کلی این طرح موفقعیت آمیز نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنه نوسان نامتقارن دردی را از بازار دوا نکرد

دامنه نوسان نامتقارن دردی را از بازار دوا نکرد