مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-01اقتصادي

توافق وزارت صمت و دانشگاه فنی وحرفه ای برای حضور دانشجویان در صنعت


معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سه تفاهم نامه وزارت علوم و وزارت صمت گفت: دانشجویان فنی و حرفه ای براساس این تفاهم نامه وارد محیط واقعی کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد آن نیز تاکید داشتند.

وی ادامه داد: مورد دومی که وزارت صمت و وزارت علوم درباره آن تفاهم نامه داشتند، پایان نامه و رساله های دانشجویی بود که مشخصه اصلی آن حل مساله و مأموریت گرایی هدفمند که منجر به حل مشکل صنعت شود و مورد سوم حضور دانشجویان فنی و حرفه ای در محیط واقعی کار است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در میان دانشگاه های متنوع کشور نزدیک ترین آنها به صنعت و تربیت نیروی کار فنی، دانشگاه فنی و حرفه ای است و ویژگی خوب این دانشگاه این است که در سراسر کشور گسترده است و وزارت صمت نیز گسترده بوده و این دانشگاه می تواند بازوی توانمند علمی، فنی و مهارتی برای وزارت صمت باشد.

وی با بیان اینکه همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و وزارت صمت در سال های اخیر بسیار نزدیک شده است افزود: این همکاری به صورتی است که ما در جلسات تدوین برنامه آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای سهم داریم و در تدوین برنامه های دانشگاه تقاضاهای وزارت صمت را لحاظ می کنیم تا این برنامه ها واقعی بوده و در جهت رفع نیاز صنعت و جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق وزارت صمت و دانشگاه فنی وحرفه ای برای حضور دانشجویان در صنعت

توافق وزارت صمت و دانشگاه فنی وحرفه ای برای حضور دانشجویان در صنعت