مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-01اقتصادي

مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد


معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تامین اقلام اساسی استان مشکلی وجود ندارد و مردم می توانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد دهقان در خصوص تنظیم بازار آستانه عید استان اظهار کرد: 16 هزار و 700 تن انواع اقلام اساسی با قیمت دولتی طی 2 ماه بهمن و اسفند امسال در این استان توزیع شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از این مقدار، 6 هزار تن روغن نباتی بوده که در حال توزیع با همراهی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در آذربایجان غربی است، اضافه کرد: در این رابطه هیچ گونه مشکلی نداریم و تمامی فروشگاه های بزرگ، روغن را به قیمت مصوب توزیع می کنند.

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: 2 هزار و 450 تن نیز شکر سهمیه خانوار در بهمن و اسفند امسال بوده که در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه شکرها به صورت بسته بندی یک کیلویی و به قیمت هشت هزار و 700 تومان توزیع می شود، گفت: همچنین در این مدت، 6 هزار و 730 تن سهمیه شکر واحدهای صنعتی در این استان در حال توزیع است.

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: در این مدت هزار و 200 تن برنج تایلندی در فروشگاه های بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد

مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد