مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01ورزشي

خطرات کم تحرکی و چاقی در ایران از زبان دبیر فدراسیون همگانی


دبیر فدراسیون ورزش های همگانی به افزایش کم تحرکی و چاقی در کشور اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا فروحی به اهمیت توجه ملی به سلامتی و تندرستی مردم اشاره کرد و اظهارداشت: همانطور که بارها از سوی مسئولان فدراسیون ورزشهای همگانی اعلام شده است، میزان کم تحرکی و چاقی در کشور افزایش یافته و ادامه این روند می تواند خطرات و تبعات جبران ناپدیری برای مردم داشته باشد.

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا هم محدودیت هایی را برای مردم ایجاد کرد تا نتوانند با شرایط عادی ورزش کنند اما با وجود این مشکلات باید به فکر کاهش و رفع کم تحرکی بین مردم باشیم چرا که ادامه این روند هزینه های درمان و بیماری ها را افزایش خواهد داد.

فروحی با اشاره به برنامه هایی که فدراسیون ورزشهای همگانی برای این موضوع در نظر گرفته است گفت: از زمانی که افشین ملایی مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفت تلاش کردیم با اجرای طرح های ملی مختلف زمینه ورزش کردن مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا را فراهم کنیم که تا حدود زیادی به اهدافی که از اجرای این طرح ها داشتیم دست پیدا کردیم.

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی در مورد طرح هایی که در این فدراسیون اجرا شده است اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ملی آوای ورزش در همسایگی، اجرای پروژه شهر فعال در قالب طرح ملی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات کم تحرکی و چاقی در ایران از زبان دبیر فدراسیون همگانی

خطرات کم تحرکی و چاقی در ایران از زبان دبیر فدراسیون همگانی