مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01ورزشي

کوتاهی برخی از مسئولین در محرومیت زدایی موجب ناراحتی و دلسردی می شود


نماینده ولی فقیه در استان البرز به همراه فرماندار شهرستان تازه تأسیس چهارباغ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، شهردار، امام جمعه و جمعی از ائمه مساجد و مسئولین شهرستان چهارباغ از مناطق محروم ملک آباد، - ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز به همراه فرماندار شهرستان تازه تأسیس چهارباغ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، شهردار، امام جمعه و جمعی از ائمه مساجد و مسئولین شهرستان چهارباغ از مناطق محروم ملک آباد، مهدی آباد، شهرک ابریشم و شهرک علوی شهرستان چهارباغ بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج طی این بازدید جمعی از اهالی مناطق محروم شهرستان چهارباغ با آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در مسجد جامع حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام مهدی آباد دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار که توسط قرارگاه مرکزی جهاد محرومیت زدایی استان البرز برنامه ریزی شده بود، اهالی فرصتی برای بیان دغدغه ها و مطالبات مناطق محروم مهدی آباد و ملک آباد پیدا کردند.

در این دیدار اهالی مناطق محروم شهرستان چهارباغ برقراری امنیت اجتماعی در محله، مبارزه با آسیب ها و معضلات اجتماعی چون اعتیاد، جمع آوری سگ های ولگرد، ساخت درمانگاه و داروخانه شبانه روزی، ساخت فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی برخی از مسئولین در محرومیت زدایی موجب ناراحتی و دلسردی می شود

کوتاهی برخی از مسئولین در محرومیت زدایی موجب ناراحتی و دلسردی می شود