مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-01اقتصادي

دلیل عدم حضور اساتید خبره صنعت در دانشگاه ها/ سیستم ارزشیابی مهارتی اصلاح می شود


خیلی از اساتید و مربیان خبره صنعت به دلیل عدم ارتباط دانشگاه و صنعت نتوانستند وارد دانشگاه شوند.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: خیلی از اساتید و مربیان خبره صنعت به دلیل عدم ارتباط دانشگاه و صنعت نتوانستند وارد دانشگاه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای صبح امروز دوشنبه 11 اسفند 99 در راستای بهره گیری بهینه از امکانات موجود و در جهت تحقق اهداف مشترک و توسعه همکاری ها در زمینه فعالیت های آموزش های کاربردی و پژوهشی علمی به صورت مجازی برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران هدف از برگزاری این جلسه را ارتباط متقابل بین دانشگاه و جامعه عنوان کرد و افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای را یک دانشگاه مأموریت گرا می دانیم که به خروجی و پیامد آن حساس هستیم.

وی ادامه داد: باید دانشگاه فنی و حرفه ای آثار ملموس، عینی و قابل سنجشی از خود داشته باشد و این دانشگاه، دانشگاهی نیست که فقط تولید علم کند، سبک آموزش ما متفاوت است 60 تا 70 درصد آموزش ما عملی است تا نیروی کار متناسب با بازار کار فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم حضور اساتید خبره صنعت در دانشگاه ها/ سیستم ارزشیابی مهارتی اصلاح می شود

دلیل عدم حضور اساتید خبره صنعت در دانشگاه ها/ سیستم ارزشیابی مهارتی اصلاح می شود