مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-01دانش

نگاه متفاوت به دانشجو از تهران تا نیوجرسی


دکتر علی اصغر هوشمند متولد تهران در سال 2012 و پس از حدود شش سال خدمت به عنوان معاون رییس وقت دانشگاه روان (Rowan) آمریکا از سوی هیات امنای دانشگاه به عنوان هفتمین رییس این دانشگاه انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هوشمند را یک رهبر پویا در دانشگاه روان می دانند که ارتباط شخصی وی با دانشجویان، کارمندان، فارغ التحصیلان، مدیران دانشگاه، جامعه بازرگانی و مردم از علائم شاخص ریاست وی در دانشگاه محسوب می شود.

یکی از ابتکارات جالب دکتر هوشمند در دانشگاه روان آمریکا ایده و اجرای طرح سُس تند برای بورسیه ها است.

در سال 2017 دکتر هوشمند علاقه خود به آشپزی را با عشق به دانش آموزان برای حمایت از بورسیه های دانشجویی اضطراری (اقشار کم در آمد) ترکیب کرد.

او که علاقه شدیدی به فلفل تند داشت، سس تند خطرناک هوشمند را خلق و تولید انبوه آن را با کمک دانشگاه روان آغاز و در تابستان سال 2018 از طریق فروش این سس تند نزدیک به 25 هزار دلار برای حمایت از صندوق بورس تحصیلی اضطراری دانشجویی دانشگاه درآمد زدایی کرد.

آنچه می‎خوانید، ماحصل گفت‎وگوی متفاوت خبرنگار ایسنا با فردی است که کار به عنوان تحلیل گر در هواپیمایی یونایتد را به مقصد آکادمی در دانشگاه های سین سیناتی و بعدها درکسل آمریکا ترک کرد و هم اکنون به عنوان یک ایرانی بر صندلی ریاست دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه متفاوت به دانشجو از تهران تا نیوجرسی

نگاه متفاوت به دانشجو از تهران تا نیوجرسی