مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-01اقتصادي

مصوبه هیات وزیران درباره خرید و فروش بیت کوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی هفته های اخیر و همزمان با افزایش محسوس قیمت بیت کوین در دنیا، تعداد زیادی از مردم نیز راهی بازار رمرزارز ها مخصوصاً بیت کوین شده اند که البته برخی هم که نا آشنا به این بازار بوده اند در این راه گرفتار سودجویان .

- همزمان با افزایش خرید و فروش بیت کوین در داخل کشور، رییس کل بانک مرکزی به بیان توضیحاتی درباره مجاز بودن یا نبودن این معاملات پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی هفته های اخیر و همزمان با افزایش محسوس قیمت بیت کوین در دنیا، تعداد زیادی از مردم نیز راهی بازار رمرزارز ها مخصوصاً بیت کوین شده اند که البته برخی هم که نا آشنا به این بازار بوده اند در این راه گرفتار سودجویان و کلاهبرداران قرار گرفته اند.

کلاهبرداران با داغ شدن بازار رمز ارزها، ارز های تقلبی به مردم فروخته و سرمایه های آن ها را به سرقت می برند؛ نمونه بارز آنهم فروش بیت کورن به جای بیت کوین است! از این دست کلاهبرداری ها اخیراً در کشور افزایش یافته است.

هنوز قانونی در ایران برای خرید و فروش بیت کوین وجود ندارد، ولی نکته ابهام برانگیز اینجاست که دولت به ماینر ها اجازه فعالیت داده، ولی مشخص نیست تکلیف بیت کوین های تولید شده چه می شود!فعالان این حوزه تأکید دارند که دولت باید فوراً موضع خود را در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه هیات وزیران درباره خرید و فروش بیت کوین

مصوبه هیات وزیران درباره خرید و فروش بیت کوین