مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-01اقتصادي

40 اتوبوس و مینی بوس جدید قبل از نوروز وارد تهران می شوند


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره سرانجام خرید اتوبوس های جدید برای پایتخت گفت: از محل قرارداد قبل، 20 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه مینی بوس باقی مانده که تا قبل از پایان سال تحویل اتوبوسرانی تهران خواهد شد.

- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره سرانجام خرید اتوبوس های جدید برای پایتخت گفت: از محل قرارداد قبل، 20 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه مینی بوس باقی مانده که تا قبل از پایان سال تحویل اتوبوسرانی تهران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود ترفع در این باره افزود: در حال رایزنی و مذاکره با چند کارخانه برای انعقاد قرارداد جدید از محل باقی مانده اوراق مشارکت سال 98 هستیم و امیدواریم تا پایان اسفند قرارداد جدیدی با تعداد 50 تا 60 دستگاه منعقد کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: پیگیری در خصوص اوراق مشارکت سال 99 هم در جریان است و به محض نهایی شدن، قراردادهای جدیدی از آن محل هم منعقد خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، ترفع در پایان اضافه کرد: با قول هایی که از معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گرفته ایم، برای حدود 280 نفر از افراد واجد شرایط بازنشستگی شرکت واحد تا پایان اسفند حکم بازنشستگی صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 اتوبوس و مینی بوس جدید قبل از نوروز وارد تهران می شوند

40 اتوبوس و مینی بوس جدید قبل از نوروز وارد تهران می شوند