مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-01سياسي

گسترش همکاری فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه شیراز


رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به امضا و مبادله تفاهمنامه ای بین این نهاد و معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز و برگزاری جلسه ای برای بررسی روند اجرای مفاد این تفاهمنامه، - ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به امضا و مبادله تفاهمنامه ای بین این نهاد و معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز و برگزاری جلسه ای برای بررسی روند اجرای مفاد این تفاهمنامه، از فراهم شدن بسترها برای گسترش همکاری های فرهنگی بین این دو نهاد خبر داد.

دکتر مظاهر بابایی دوشنبه 11 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری جلسه ای با معاون و مدیران فرهنگی دانشگاه شیراز، فراهم شدن بستر استقرار و فعالیت خبرگزاری های ایسنا، ایکنا و سیناپرس و همچنین سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس در محیط دانشگاه شیراز را یادآور شد.

وی گفت: فراهم کردن بستری برای استفاده از ظرفیت پارک علوم و فناوریهای نرم و خلاق فرهنگی جهاددانشگاهی توسط دانشگاه شیراز یکی از مسائل مطرح شده در جلسه با مسئولان فرهنگی دانشگاه شیراز بود که در مورد شیوه اجرایی شدن آن بحث و تبادل نظر شد.

بابایی، با اشاره به اینکه قرآن و فعالیتهای قرآنی، از مهمترین اولویت های جهاددانشگاهی است، هم افزایی در برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی شهود قدسی را از دیگر نکات مد نظر مطرح شده در جلسه با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه شیراز

گسترش همکاری فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه شیراز