مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-01اقتصادي

فاجعه «بیت کوین» در راه است


آن طور که معاون سابق بانک مرکزی درباره معمای رمزارزها به مسئولان هشدار می‎ دهد فاجعه بیت کوین در راه است و خروج سرمایه شدت گرفته است، اگر اقدام عاجل صورت نگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، افزایش سرسام آور نرخ تورم در سال های اخیر موجب شده است، بسیاری از مردم برای حفظ ارزش پول شان سراغ برخی فعالیت های سفته بازی و دلالی روند و همین موضوع باعث می شود نقدینگی سرگردان هر از گاهی از یکی از بازارهای ارز، سکه، خودرو و بورس سر درآورد.

در سال های گذشته عمده مردم ترجیح می دادند برای کسب سود بیشتر و حفظ ارزش دارایی های نقدشان سراغ بازارهای طلا و ارز بروند ولی از آنجایی که نوسان در این بازارها بالاست و خرید و فروش های هیجانی موجب ضرر سنگین می شود، مردم اخیراً ترجیح دادند که سراغ بازارهای دیگر از جمله خودرو و مسکن و بورس بروند.

اما افزایش قیمت ها در سال های اخیر به خصوص در بخش مسکن موجب شد مردم دیگر قدرت خرید ملک و مسکن و.

را نداشته باشند و برای اینکه ارزش سرمایه های خردشان از بین نرود دنبال بازار دیگری بودند که بتوانند بدون ریسک حداقل از آب رفتن دارایی هایشان جلوگیری کنند.

شاید به همین دلیل هم بود که از ابتدای سال و با دعوت مسئولان دولتی تعداد زیادی از مردم راهی بازار سرمایه شدند تا همزمان با افزایش تورم با سرمایه گذاری در بورس، حداقل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه «بیت کوین» در راه است

فاجعه «بیت کوین» در راه است