مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-01سياسي

لزوم تأمین زیرساخت های ایجاد اشتغال برای جوانان در روستاها


تأمین زیرساخت های ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه در روستاها امری ضروری است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: تأمین زیرساخت های ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه در روستاها امری ضروری است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک صبح سه شنبه در دیدار رییس و اعضای شورای شهرستان اشتهارد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تأمین زیرساخت های ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه در روستاها امری ضروری است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی بر نقش مهم شورای شهرستان تأکید و بیان کرد: هماهنگی و همراهی اعضای شورای شهرستان می تواند در توسعه و عمران اشتهارد نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: برخی خدمات این شورا طی سال های گذشته دستاوردهای مثبتی داشت که باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و مشارکت حداکثری مردم در این دوره نشان دهنده این خواهد بود که همه ما به ویژه شوراها فعالیت های خود را مفید و تأثیرگذار انجام داده اند.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: شورای شهرستان با توجه به ارتباط خوبی که با مسئولان دارند می تواند شهرستان را در بسیاری از زمینه ها به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تأمین زیرساخت های ایجاد اشتغال برای جوانان در روستاها

لزوم تأمین زیرساخت های ایجاد اشتغال برای جوانان در روستاها