مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-01اجتماعي

اورژانس اجتماعی دانش آموزان در استان بوشهر فعال می شود


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از فعال و راه اندازی زیرساخت های لازم اورژانس اجتماعی دانش آموزان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان طرح اورژانس اجتماعی دانش آموزی فعال می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور شبانه روزی مشاوران و متخصصان در اورژانس اجتماعی، دانش آموزان می توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح و مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

موحدی بابیان اینکه طرح اورژانس اجتماعی دانش آموزان با اعتبار 150 میلیون تومان اعتبار راه اندازی می شود گفت: هدف از اجرای طرح اورژانس اجتماعی دانش آموزی ظرفیت سازی برای مداخلات روانی به موقع و مؤثر در فوریت های روانی- اجتماعی، رفتارهای پرخطر، ورود سریع، کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز دانش آموزان و افزایش آمادگی مدارس برای واکنش سریع است.

اجرای طرح یاری گران زندگی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: طرح یاری گران زندگی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر طرح های مهم این حوزه است.

وی تصریح کرد: طرح یاری گران زندگی در 60 درصد مدرسه های استان بوشهر با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود که با اجرای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی دانش آموزان در استان بوشهر فعال می شود

اورژانس اجتماعی دانش آموزان در استان بوشهر فعال می شود