مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-01اقتصادي

320 هزار راس دام در ارومیه پلاک کوبی شد


مدیرجهاد کشاورزی ارومیه از پلاک کوبی 320 هزار راس دام سبک و سنگین در ارومیه با هدف جلوگیری از قاچاق دام در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود سپهرفر صبح دوشنبه در جلسه رصد و پایش نهاده های دامی و کشاورزی این شهرستان با اشاره به لزوم اجرای طرح پلاک کوبی دام برای دریافت سهمیه اختصاصی، نهاده های دامی افزود: تا کنون 320 هزار دام سبک و سنگین در شهرستان ارومیه پلاک کوبی و هویت گذاری شده اند.

وی بیان کرد: این طرح برای شناسایی دام موجود، ثبت اطلاعات دامدار و دام، کنترل جابه جایی دام و جلوگیری از قاچاق دام و توزیع عادلانه نهاده های دامی در سطح کشور اجرا می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه اظهار کرد: با اتمام زمان پلاک کوبی، دام های بدون پلاک و هویت حق نقل و انتقال، خرید و فروش، کشتار در کشتارگاه ها و اخذ خدمات دولتی را ندارند و به عنوان دام قاچاق تلقی می شوند.

وی اظهار کرد: پلاک 15 رقمی به عنوان کد ملی و شناسنامه دام محسوب می شود و تمامی هزینه های پلاک زنی به عهده دامدار است و دامی که پلاک زده می شود، باید اطلاعات آن در سامانه هویت وزارت جهاد کشاورزی ثبت شود.

سپهرفر از توزیع 543 تن انواع کود به صورت فله ای طی هفته گذشته خبر داد و افزود: هفته گذشته بیش از 543 تن انواع کود (عمدتاً اوره) به صورت فله ای توزیع شده است که رؤسای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 هزار راس دام در ارومیه پلاک کوبی شد

320 هزار راس دام در ارومیه پلاک کوبی شد