مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-01اجتماعي

واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش آموزی به حساب مدارس عشایری استان اردبیل


مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل از واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش آموزی به حساب مدارس عشایری استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل از واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش آموزی به حساب مدارس عشایری استان اردبیل خبر داد.

احمد ناصری با اشاره به اینکه بیش از 8 هزار و 100 دانش آموز عشایری در استان اردبیل مشغول به تحصیل هستند، گفت: این مبلغ به حساب 287 مدرسه عشایری استان در دوره های مختلف ابتدایی، دوره اول و دوم آموزش متوسطه، فنی و حرفه ای و کاردانش واریز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه این اقدام را گامی مؤثر در جهت اجرای اساسنامه مدارس عشایری عنوان کرد و افزود: طبق ماده 15اساسنامه مدارس عشایری، سرانه اعتباری این مدارس به صورت ویژه و حداقل به میزان 3 برابر مدارس عادی تعیین و در اولویت پرداخت قرار می گیرد.

وی با تأکید بر نقش مدارس عشایری برای فراهم کردن دسترسی عادلانه به فرصت های آموزشی و پرورشی، فعالیت های آموزشی مدیران و آموزگاران این مدارس را در شرایط شیوع ویروس کرونا، مطلوب و قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: در مدارس عشایری استان، به جهت پراکندگی جغرافیایی و تعداد کم دانش آموزان در کنار آموزش مجازی در بستر شبکه شاد، آموزش حضوری نیز دایر بوده و برنامه های آموزشی و تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش آموزی به حساب مدارس عشایری استان اردبیل

واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش آموزی به حساب مدارس عشایری استان اردبیل