مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-01پزشكي

کرونای انگلیسی چقدر خطرناک است و چگونه کنترل می شود؟


متخصصان علوم پزشکی معتقدند که رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش ایمنی جمعی عوامل اصلی کاهش مرگ و میر کرونا درلرستان هستند به طوریکه طی دو ماه گذشته در چند مرتبه شاهد افزایش سه تا چهار درصدی افراد مبتلا به کرونا در لرستان بودیم اما این جهش ها با توجه به .

- خبرگزاری فارس لرستان- محمد عبدالله زاده، یک سال از شناسایی اولین افراد مبتلا به بیماری واکسن کرونا شده اند و عملیات واکسیناسیون آن نیز در کشورهای مختلف از جمله کشورمان نیز آغاز شده است اما با توجه به تجارب یک سال گذشته نمی شود که اطمینان داشت با واکسیناسیون مردم این بیماری در لرستان و کشور مهار شود.

البته با وجود خرید واکسن کرونای روسی و چینی و تلاش متخصصان حوزه داروسازی کشور واکسیناسیون تمام مردم کشور در برابر بیماری کرونا حداقل یک سال طول خواهد کشید.

  میزان سرایت کرونای انگلیسی 200 درصد بیشتر از نوع چینی است در همین راستا برای برسی آخرین وضعت شیوع کرونا در لرستان و آشنایی با کرونای انگلیسی به سراغ محمد رضا ناظر متخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی لرستان رفتیم.

 این متخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه متخصصان انگلیسی در مورد عوارض ویروس کرونای انگلیسی اطلاعات درستی به سایر کشورها ندادند،  اظهار داشت: بر اساس داده های کشور انگلیس میزان سرعت انتشار ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی چقدر خطرناک است و چگونه کنترل می شود؟

کرونای انگلیسی چقدر خطرناک است و چگونه کنترل می شود؟