مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-01ورزشي

سقوط وزنِ «فوتبالی» هیات رییسه فدراسیون/ از مدیران کم سابقه تا مدیر هرمی!


ترکیب جدید تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال در شرایطی انتخاب شد که حضور فوتبالی در این مجموعه کم رنگ تر از قبل شده و برخی اعضا سابقه ورزشی شان به چند ماه هم نمی رسد! - ترکیب جدید تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال در شرایطی انتخاب شد که حضور فوتبالی در این مجموعه کم رنگ تر از قبل شده و برخی اعضا سابقه ورزشی شان به چند ماه هم نمی رسد! خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال روز یکشنبه برگزار شد و در حالی که علی کریمی تنها فوتبالیست نامزد شده برای ریاست بود، در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم در رقابتی نزدیک با کیومرث هاشمی در دور دوم، برای چهار سال آینده ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت.

این انتخابات در شرایطی برگزار شد که فدراسیون فوتبال در چند سال اخیر با مشکلات مدیریتی فراوانی مواجه بود و عدم حضور مدیران و مسئولان کاربلد و تاثیرگذار مشکلات این رشته را چند برابر کرد و مهمتر از آن قراردادی با سرمربی بلژیکی تیم ملی بسته شد که یکی از فاجعه بارترین قراردادهای تاریخ ورزش ایران بود.

همین امر اهمیت انتخابات فدراسیون فوتبال را دو چندان و اهالی این رشته را امیدوار کرد ترکیب قدرتمند و کاربلدی برای دوره آینده انتخاب شود که بتواند علاوه بر رفع مشکلات و نقایص گذشته، قدم رو به جلویی برای فوتبال کشور بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط وزنِ «فوتبالی» هیات رییسه فدراسیون/ از مدیران کم سابقه تا مدیر هرمی!

سقوط وزنِ «فوتبالی» هیات رییسه فدراسیون/ از مدیران کم سابقه تا مدیر هرمی!