مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-01اقتصادي

«آب گرم لوت» تشنه زیر ساخت ها / اعتبارات ملی مورد نیاز است


فرماندار خوسف بابیان اینکه زیرساختهای منطقه گردشگری آبگرم لوت نیازمند اعتبار ملی است، گفت: نبود راه دسترسی مناسب، پوشش تلویزیونی و شبکه همراه از جمله مشکلات زیرساختی در این منطقه است.

- محمد علی اخوندی فرماندار شهرستان خوسف در حاشیه بازدید از مجتمع آبگرم لوت در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این مجتمع یکی از مهمترین مقاصد گردشگری شهرستان بوده که و نیازمند توجه ویژه ای است.

وی ادامه داد: این مجتمع در فاصله 95 کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و 65 کیلومتری خوسف واقع شده که از این میزان 35 کیلومتر آسفالت نشده است.

فرماندار خوسف بیان داشت: از میزان 35 کیلومتری که آسفالت نشده است بیش از 10 کیلومتر زیرسازی آن نیز انجام شده که در صورتی که اعتبار لازم برای آسفالت آن در نظر گرفته نشود این میزان اعتبار که برای زیرسازی آن انجام شده نیز از بین خواهد رفت.

آخوندی اظهار کرد: با تکمیل جاده خوسف به نای بند یا دیگ رستم از طریق آبگرم لوت میزان راه دسترسی خوسف به نای بند و بهاباد استان یزد بیش از 100 کیلومتر کوتاه می شوی.

به گفته وی این محور یکی از جاده های استراتژیک استان است که فاصله استان های مرکزی کشور را به مرکز استان خراسان جنوبی کوتاه می کند و در میزان صرفه جویی سوخت و استهلاک حدود 1500 کامیون ترانزیتی قابل توجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آب گرم لوت» تشنه زیر ساخت ها / اعتبارات ملی مورد نیاز است

«آب گرم لوت» تشنه زیر ساخت ها / اعتبارات ملی مورد نیاز است