مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-01اقتصادي

کاهش 48 درصدی جابه جایی مسافر در آذربایجان شرقی


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از کاهش 48 درصدی جابه جایی مسافر در این استان از ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم تیمورزاده گفت: در 11 ماه سال جاری 20 میلیون و 500 هزار تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل بار استان جابه جا شد.

وی با بیان اینکه جابجایی این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 13 درصد افزایش یافته است، افزود: در این مدت یک میلیون و 436 هزار برگ بارنامه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در سال جاری ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا با محدودیت ها و ممنوعیت های سفر روبرو شده بود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی 2 میلیون و 692 هزار مسافر را با بیش از 406 هزار سفر جابجا کرده است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: میزان جابجایی مسافر طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد کاهش یافته است.

تیمورزاده ادامه داد: در زمان کنونی 24 هزار و 714 دستگاه ناوگان باری سنگین دارای کارت هوشمند، 32 هزار و 663 راننده باری دارای کارت هوشمند و 693 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل مسافر و باری استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 48 درصدی جابه جایی مسافر در آذربایجان شرقی

کاهش 48 درصدی جابه جایی مسافر در آذربایجان شرقی