مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-01اقتصادي

90درصد نیاز واحدهای تولیدی قابل مرتفع شدن است


معاون امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه 90درصد نیاز واحدهای تولیدی قابل مرتفع شدن است، گفت: افزایش تولید از طریق ارتقای ظرفیت، به سرعت می تواند منجر به جهش تولید شود که یکی از مصادیق آن چند شیفته کردن واحدهای تولیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بامداد امروز در حاشیه بازدید شبانه از فعالیت شیفت شب واحدهای تولیدی شود افزایش تولید از طریق ارتقای ظرفیت است که یکی از مصادیق آن چند شیفته کردن واحدهای تولیدی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: در واحدهای فعال سرمایه گذاری انجام شده است، نیروی انسانی وجود دارد، بیمه و مالیات پرداخت می شود، لذا با اضافه کردن یک شیفت کاری، در زمان اندک، می توان میزان تولید را افزایش داد.

عسگری با بیان اینکه طی سال های گذشته از ارتقای بهره وری واحدهای تولیدی غفلت شده است، افزود: به دنبال آن هستیم تا واحدهایی که امکان انتقال ظرفیت دارند، یک شیفت کاری به فعالیت آن ها اضافه شود.

وی با بیان اینکه کمترین درصد واحدهای تعطیلی در استان تهران است، تصریح کرد: در ابتدای سال جاری 17 درصد از کل واحدهای تولیدی استان تهران راکد بودند که با تلاش های انجام گرفته در هر حال حاضر این عدد به 15 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90درصد نیاز واحدهای تولیدی قابل مرتفع شدن است

90درصد نیاز واحدهای تولیدی قابل مرتفع شدن است