مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-01دانش

وبینار بین المللی «آشنایی با ریزجلبک ها، کاربردها و تحقیقات اخیر»


انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) با همکاری مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه الزهرا (س)، وبینار بین المللی آشنایی با ریزجلبک ها، - وبینار بین المللی آشنایی با ریزجلبک ها، کاربردها و تحقیقات اخیر انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) با همکاری مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه الزهرا (س)، وبینار بین المللی آشنایی با ریزجلبک ها، کاربردها و تحقیقات اخیر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، ریزجلبک ها و بیوتکنولوژی پایدار با هدف آسیب نزدن به محیط زیست کشت جلبک ها، کاربردها و تحقیقات اخیر در رابطه با ریزجلبک ها (MicroAlgae)، که می توان به انواع خواص دارویی، آرایشی، بهداشتی، مواد خوراکی و غذایی و مکمل ها و آنتی اکسیدان ها، استفاده به عنوان کودها اشاره کرد.

ریزجلبــک ها گروهی بسیار متنوع از گیـاهان آبزی هستند که امروزه طیف کاربردی گستـرده ای در علم فنــــآوری زیستی یافته اند.

این فتوسنتزکنندگان میکروسکوپی، علی رغم نقش مؤثری که در تولید اکسیژن در روی کره زمین ایفا می کنند، به دلیل پراکنش و فراوانی بالایی که دارند تقریبا در تمام آب های روی زمین یافت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بین المللی «آشنایی با ریزجلبک ها، کاربردها و تحقیقات اخیر»

وبینار بین المللی «آشنایی با ریزجلبک ها، کاربردها و تحقیقات اخیر»