مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-01ورزشي

چند کلام با افشاریان/فرصت ها و تهدیدها پیش پای عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال


اتفاقی مبارک در انتخابات هییت رییسه فدراسیون فوتبال رخ داد و یک کهگیلویه و بویراحمدی عضو هیئت رییسه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج انتخابات هیئت رییسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی عاقبت پس از ماه ها حواشی و کش و قوس های فراوان برگزار شد و مهم ترین فدراسیون ورزشی با رای اعضای مجمع رییس خود را شناخت و شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس و تیم همراه او نیز به عنوان هییت رییسه فدراسبون فوتبال برگزیده شدند.

خوشبختانه در این انتخابات یکی از پیشکسوتان فوتبال استان به عنوان عضو هییت رییسه فدراسیون انتخاب شد و از این پس کهگیلویه و بویراحمد در فدراسیون فوتبال یک عضو اثرگذر دارد.

این موفقیت بزرگ را باید به فوتبالی های استان تبریک گفت چرا که در صورت استفاده بهینه از این جایگاه می توان به رشد و توسعه فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد امیدوار بود.

خداداد افشاریان همان گونه که بارها رو در رو و بی تعارف با او نواقص را در میان گذاشته ایم این بار نیز خواهیم گفت که باید قدر جایگاه خود را بیشتر بداند.

  افشاریان اکنون نه به عنوان رییس هیئت فوتبال استان بلکه به عنوان عضوی از هییت رییسه فدراسیون فوتبال وظیفه سنگینی دارد و برای موفقیت خود و فوتبال کشور و فوتبال استان باید نقاط ضعف را ترمیم و نقطه قوت های خود را ارتقا بخشد اکنون او در جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کلام با افشاریان/فرصت ها و تهدیدها پیش پای عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال

چند کلام با افشاریان/فرصت ها و تهدیدها پیش پای عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال