مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 02:502021-02-28اقتصادي

آخرین جزییات تلفات پرندگان در میانکاله و خلیج گرگان


طی 31 روز گذشته مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع آوری شده در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به عدد 19 هزار و 59 قطعه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای غم انگیز در بهشت پرندگان وارد سی و یکمین روز شده و همچنین تب و تاب محیط بانان و تلاش های خستگی ناپذیرشان برای جلوگیری از تلفات پرندگان ادامه دارد.

اوایل بهمن ماه امسال که خبر مرگ مشکوک پرندگان در میانکاله شنیده شد و باتوجه به تجربه سال قبل بحث آزمایش های پیچیده در دستور کار قرار گرفت که کماکان نیز این آزمایش ها ادامه دارد و همچنان بوتولیسم جان پرندگان را می گیرد.

براساس اطلاعیه شماره 29 درباره تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پایش و جمع آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی روز یک شنبه 10 اسفند ماه 99  نیز با اعزام اکیپ های از محیط بانان و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست بهشهر، گلوگاه و اداره کل انجام که 826 قطعه پرنده مهاجر آبزی از گونه های چنگر معمولی، فلامینگو، مرغابی، کشیم و  آبچلیک تلف شده از سطح ساحل جمع آوری و دفن بهداشتی شدند.

گفتنی است طی 31 روز گذشته مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع آوری شده در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به عدد 19 هزار و 59 قطعه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات تلفات پرندگان در میانکاله و خلیج گرگان

آخرین جزییات تلفات پرندگان در میانکاله و خلیج گرگان