مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 02:302021-02-28سياسي

ماجرای ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی در کاشان که حاشیه ساز شد


ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی با ارتفاع 41 متر در بلوار دانش کاشان اعتراض ساکنین منطقه رو به همراه داشته است؛ چرا که بنابر اظهارات ساکنان محل حریم کوچه و منازل در آن رعایت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، در ماه های اخیر در خصوص مسائل عمرانی شهرستان اتفاقات عجیبی رخ می دهد؛ عده ای از ساکنین در بلوار دانش کاشان در چند وقت گذشته با اعتراض مانع ساخت وساز مسجدی با ارتفاع نزدیک به 40 متر در این منطقه شده بودند.

بنابر اظهارات مردم و ساکنین منطقه، این مسجد ارتفاع بیش از 60 متر داشته است که پروانه در شهرستان دارد اظهار کرد: زمینی این شخص بر خیابان بوده و با خرید چند قطعه زمین دیگر جز مسجد داده است و در حال ساخت مسجد با گنبدی بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه با ساخت این مسجد هیچ حریمی برای کوچه و همسایگان رعایت نشده است، افزود: به شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و.

مراجعه کرده ایم و اعتراض خودمان را به گوش مسئولین رساندیم.

پروژه پروانه ساخت دارد محمد عطوفی کارشناس فنی شورای اسلامی کاشان با حضور در محل تجمع همسایگان بابیان اینکه، این مسجد پروانه دارد و کاری از دست ما ساخته نیست گفت: کار خاصی نمی توان انجام داد چرا این مکان پروانه دارد و کسی نمی تواند پروانه را باطل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی در کاشان که حاشیه ساز شد

ماجرای ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی در کاشان که حاشیه ساز شد