مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 01:352021-02-28ورزشي

از دست دادن سهمیه پارالمپیک توکیو به خاطر کلاس بندی پزشکی


نایب قهرمان کم بینای بازی های پارالمپیک لندن و ریو گفت: برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نزدیک به 2 سال است که سخت ترین شرایط را تحمل کردم تا برای سومین بار در پارالمپیک حضور پیدا کنم اما به خاطر کلاس بندی پزشکی به راحتی کنار گذاشته شدم.

- نایب قهرمان کم بینای بازی های پارالمپیک لندن و ریو گفت: برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نزدیک به 2 سال است که سخت ترین شرایط را تحمل کردم تا برای سومین بار در پارالمپیک حضور پیدا کنم اما به خاطر کلاس بندی پزشکی به راحتی کنار گذاشته شدم.

سجاد نیک پرست در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نزدیک به 2 سال است که سخت ترین شرایط را تحمل کردم تا در مسابقات دوومیدانی با کسب بالاترین رکورد، برای سومین بار در بازی های پارالمپیک حضور پیدا کنم اما عدم تایید کلاس بندی پزشکی بین المللی از سوی پزشک فدراسیون نابینایان و کم بینایان سبب شد تا زحمات 2 سال تمریناتم به راحتی از بین برود.

وی گفت: بعد از 15 سال فعالیت در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان و با داشتن دو عنوان نایب قهرمان پارالمپیک لندن و ریو و عناوین مختلف آسیایی و جهانی، پزشک فدراسیون بدون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دست دادن سهمیه پارالمپیک توکیو به خاطر کلاس بندی پزشکی

از دست دادن سهمیه پارالمپیک توکیو به خاطر کلاس بندی پزشکی