مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 23:552021-02-28بين الملل

الحشد الشعبی: آمریکا، نیروهای عراقی را در مرز هدف گرفت نه در خاک سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان الحشد الشعبی عراق به تجاوز نظامی اخیر آمریکا به مرز سوریه و عراق واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، - سازمان الحشد الشعبی با تاکید بر اینکه آمریکا مواضع الحشد الشعبی را در نوار مرزی عراق با آمریکا و نه خاک سوریه هدف گرفته است، گفت این تجاوز، پیش بینی کننده اتفاقاتی خطرناک در آینده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سازمان الحشد الشعبی عراق به تجاوز نظامی اخیر آمریکا به مرز سوریه و عراق واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، در این بیانیه آمده است: چند روز پیش نیروهای ما مورد تجاوز جنایتکارانه نظامیان آمریکایی قرار گرفتند که به شهادت یکی از رزمندگانمان منجر شد .

الحشد الشعبی افزود: با توجه به جدی بودن این قضیه و بازتاب آن بر حاکمیت، امنیت و ثبات کشور عزیزمان عراق، سازمان الحشد الشعبی برای مدتی منتظر ماند تا روایت کامل در مورد این حمله به اتمام برسد و تایید شود که رزمندگان ما بر خلاف روایت نظامیان متجاوز آمریکایی در عمق خاک سوریه نبودند و رزمندگان ما در نوار مرزی بین دو کشور برای حفاظت از خاک عراق دربرابر تروریسم حضور داشتند .

این سازمان تاکید کرد: پس از اینکه در این خصوص مطمئن شدیم، رسما اعلام می کنیم که نیروهای ما در خط دفاعی عراق حضور داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی: آمریکا، نیروهای عراقی را در مرز هدف گرفت نه در خاک سوریه

الحشد الشعبی: آمریکا، نیروهای عراقی را در مرز هدف گرفت نه در خاک سوریه