مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 23:202021-02-28سياسي

چگونه از ماه رجب و شعبان برای ورود به ماه مهمانی خدا کمک بگیریم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیوستگی سه ماه پر خیر و برکت رجب، شعبان و رمضان یکی از مهم ترین الطاف خداوند بر بندگان است؛ چرا که مؤمنان در این سه ماه سعی دارند روح و جان خود را از آلودگی های ایمانی، - ماه رجب و شعبان در نگاه امام خمینی (ره) مقدمه ای برای ورود به ماه مهمانی خدا هستند.

در این بین برخی آداب و اعمال در تقویت روح انسان یاری می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، پیوستگی سه ماه پر خیر و برکت رجب، شعبان و رمضان یکی از مهم ترین الطاف خداوند بر بندگان است؛ چرا که مؤمنان در این سه ماه سعی دارند روح و جان خود را از آلودگی های ایمانی، اخلاقی و صفاتی پالایش کنند.

از منظری دیگر می توان گفت ماه رجب و شعبان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که در ابعاد معنوی دارند، مقدمه ای برای ورود به ماه میهمانی خدا محسوب می شوند؛ از این جهت است که پیامبر صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیهم السلام توجه خاصی نسبت به پاسداشت این ایام داشتند؛ همچنان که شیعیان خویش را نیز دعوت به مراقبت از این سه ماه پیش رو می کردند.

علمای بزرگوار ما نیز نسبت به مراقبت از این سه ماه اهتمام ویژه ای داشتند و برای استفاده هرچه بهتر مؤمنان از این ایام، به نکات ظریفی اشاره داشتند؛ به عنوان مثال امام خمینی (ره) ضمن تأکید بر اهمیت این ایام فرمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از ماه رجب و شعبان برای ورود به ماه مهمانی خدا کمک بگیریم؟

چگونه از ماه رجب و شعبان برای ورود به ماه مهمانی خدا کمک بگیریم؟