مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:102021-02-28پزشكي

معاون وزیر بهداشت: قربانی 20 نفر در ایران بر اثر کرونای انگلیسی


معاون بهداشت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اظهار این که ویروس انگلیسی در تمامی استان های کشور چرخیده است ، گفت که این ویروس جهش یافته تاکنون 20 قربانی در ایران گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، دکتر علیرضا رییسی یکشنبه شب در جلسه ستاد مقابله با کرونا مازندران در ساری همچنین از شناسایی 187 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کشور خبر داد.

وی با تاکید بر این که هیچ استانی نمی تواند ادعا کند که از ویروس انگلیسی پاک است ، خطاب با اعضای ستاد مقابله با کرونای مازندران تاکید کرد : کرونای انگلیسی به استان های شمالی هم رسیده است و تصور نکنید که به مازندران نیامده است.

رییسی گفت : قدرت و سرعت سرایت ویروس کرونای انگلیسی بسیار بالا و قدرت کشندگی آن نیز 30 درصد بیشتر از ویروس چینی است ، گفت : نباید به هیچ عنوان این ویروس را دست کم گرفت.

مازندران الگوی مقابله با کرونا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین در این نشست از مدیریت و مقابله با کرونا در مازندران قدردانی کرد و گفت : مازندران در مدیریت و عملیاتی کردن مصوبات ستاد ملی کرونا پیشتاز است و حتی الگویی برای دیگر نقاط کشور به شمار می رود.

وی با قدردانی ویژه از احمد حسین زادگان استاندار مازندران به خاطر مدیریت ستاد مقابله با کرونای استان و ایجاد هماهنگی مناسب میان دستگاه های مختلف ، بر ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: قربانی 20 نفر در ایران بر اثر کرونای انگلیسی

معاون وزیر بهداشت: قربانی 20 نفر در ایران بر اثر کرونای انگلیسی