مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 18:352021-02-28سياسي

جریان انقلابی را باید در دستگاه ها و نهاد ها برجسته کرد


نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید جریان انقلابی را نهادها و دستگاه ها برجسته کرد چرا که این انقلاب به گردن ما حق دارد و ما مدیون انقلاب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت استان مازندران با اشاره به اینکه شهدا نور هستند، گفت: نامگذاری کردن فیدر های برقی به نام اسوه های ارزشی و جهانی و دینی، بسیار مهم و خوب است چرا که مظهر علم و دانش است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمت را به سمت علم و دانش برده است، افزود: علیرغم همه تبلیغات سوء دشمنان امروز  کشور در رده های کشور های بسیار پیشرفته قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به پیشرفت های علمی ایران اشاره و اضافه کرد: اسلام دین رشد و پیشرفت است نه تحجر و عقب ماندگی و اگر هم اسلام با برخی کشور ها مخالف است به دلیل انکه برخی علوم کشورها پیوست های فرهنگی آنان با پیوست ارزشی و فرهنگی ایران اسلامی مغایرت دارد.

لایینی با تاکید بر اینکه نامگذاری  شهدا روی پروژه ها فضا را ارزشی می کند، و باعث زنده نگه داشتن  یادو نام شهدا می شود، تصریح کرد: این نامگذاری مسؤولیت ما را سنگین می کند چراکه شاهد بودیم برخی از پروژه ها مثل صندوق ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان انقلابی را باید در دستگاه ها و نهاد ها برجسته کرد

جریان انقلابی را باید در دستگاه ها و نهاد ها برجسته کرد