مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:552021-02-28اقتصادي

مسیر تولید باید هموارتر شود


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از تولیدکنندگان و حفظ حقوق مصرف کنندگان، گفت: در کنار افزایش نظارت ها و کنترل ها، مسیر تولید نیز باید هموارتر شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از تولیدکنندگان و حفظ حقوق مصرف کنندگان، گفت: در کنار افزایش نظارت ها و کنترل ها، مسیر تولید نیز باید هموارتر شود.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات صنایع غذایی استان، با بیان این که صنایع غذایی و دارویی از جمله صنایع پیشرو استان هستند، افزود: تولید استاندارد و ارتقای کیفیت این صنایع جز دغدغه های مدیران اجرایی و دستگاه های نظارتی است.

وی با اشاره به این که گاه به دلیل اختلاف نظر و یا متفاوت بودن آزمایشگاه ها این صنایع با مشکلاتی مواجه می شوند، ادامه داد: بر همین اساس از مجموعه دستگاه هایی که ناظر و مجری این صنایع هستند، جهت بررسی و رفع مشکلات در این جلسه دعوت شده است.

وی هدف از این جلسه را افزایش دقت نظارت ها به گونه ای که به تولید و کیفیت محصولات لطمه وارد نشود، عنوان کرد و گفت: مراحل رسیدگی به مشکلات این واحدها نیز باید کوتاه تر شود.

پومحمدی تاکید کرد: محصولات دارویی و پزشکی در کمیته انطباق معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بررسی و رسیدگی شود تا روند رسیدگی و تعداد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تولید باید هموارتر شود

مسیر تولید باید هموارتر شود