مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-28اقتصادي

بازدید از نانوایی ها با جدیت و مستمر انجام شود


فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه بازدید از نانوایی ها با جدیت و مستمر انجام شود، گفت: تصمیم های خوبی در حوزه مدیریت بازار مصرف و معیشت مردم گرفته می شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه بازدید از نانوایی ها با جدیت و مستمر انجام شود، گفت: تصمیم های خوبی در حوزه مدیریت بازار مصرف و معیشت مردم گرفته می شود، اما گاهی در مقام اجرا با مشکل مواجه می شویم که یکی از راهکارهای آن، نظارت و انجام بازدیدها با جدیت تمام و به صورت مستمر است.

بهروز مهدوی در جلسه گروه کاری گندم، آرد و نان شهرستان، گفت: اعضای این کارگروه امین شهروندان هستند و ما باید امانت دار خوبی باشیم.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و همچنین مشکلات معیشتی موجود، بیان کرد: معیشت و خوراک مردم، بخصوص نان، حق الناس است و چون نان با یارانه و سوبسید بودجه کشور تأمین می شود، در حقیقت بیت المال عمومی بوده و هر کدام از ما در صورت تخطی از وظایف خود، در واقع حق الناس و بین المال را ضایع کرده ایم و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، مهدوی در خاتمه متذکر شد: نان، قوت غالب مردم بوده و هیچ کوتاهی یا تخلفی در این خصوص قابل قبول نیست و با واحدهای نانوایی متخلف و غیرمجاز به شکل قانونی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از نانوایی ها با جدیت و مستمر انجام شود

بازدید از نانوایی ها با جدیت و مستمر انجام شود