مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-28اقتصادي

3535 نهال به یاد شهدای زنجان غرس می شود


یکی دیگر از برنامه های شهرداری برای این هفته کاشت نهال به تعداد شهدای استان زنجان است و به همین منظور تعداد سه هزار و 535 نهال غرس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب ملایی یگانه شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهر زنجان 50 هکتار فضای سبز وجود دارد، گفت: شهرداری به توسعه فضای سبز در شهر زنجان بسیار جدی بوده و مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم تا طی سه سال آینده سرانه فضای سبز را به 20 متر مربع به ازای هر شهروند باید برسانیم، اظهار کرد: در هفته منابع طبیعی شهرداری زنجان 10 هزار اصله نهال در پارک گلستان، پونک و دیگر مکان های تعیین شده غرس خواهد کرد.

شهردار زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های شهرداری زنجان برای این هفته کاشت نهال به تعداد شهدای استان زنجان است، گفت: به همین منظور تعداد سه هزار و 535 نهال خریداری شده که در کوی پونک در هفته منابع طبیعی غرس می شود.

یگانه با بیان اینکه برای تأمین سلامت در جامعه باید به توسعه فضای سبز توجه شود، تاکید کرد: یکی از ضرورت های امروز برای حفظ محیط زیست توسعه فضای سبز است.

وی به استانداردسازی پارک ها و بوستان ها در شهر زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: توجه به این امر مهم باعث می شود شهروندان بهتر از فضای سبز استفاده کنند و در ارتقای سلامتی مردم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3535 نهال به یاد شهدای زنجان غرس می شود

3535 نهال به یاد شهدای زنجان غرس می شود