مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:352021-02-28اقتصادي

افرادی که پس از اخذ بلیت قطار به کرونا مبتلا شوند از حضورشان در قطار ممانعت می شود


مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان رضوی گفت: چنانچه فردی بلیت خریداری کرده و قبل از استفاده از قطار تست دهد و تست کرونایش مثبت باشد، نمی تواند از قطار استفاده کند و به فرد اعلام می شود که نمی تواند سوار قطار یا وارد سالن شود.

- جواد معراجی فر در گفت وگو با خبرگزاری فارس در مشهد در خصوص اظهارات معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با جلوگیری از فروش بلیت به مسافران مبتلا به ی آن مثبت باشد، در سامانه ثبت و از خرید بلیت فرد جلوگیری و پیام به او ارسال می شود که نمی تواند بلیت خریداری کند.

وی افزود: افرادی که قبلا به کرونا مبتلا شدند و بهبود پیدا کردند در سامانه بهداشتی ثبت می شوند و چنانچه پس از اخذ آزمایش مشخص شود که بهبودیافته است می تواند بلیت تهیه کند.

معراجی فر تصریح کرد: همچنین چنانچه فردی بلیت خریداری کرده و قبل از استفاده از قطار تست دهد و تست کرونایش مثبت باشد، نمی تواند از قطار استفاده کند و به فرد اعلام می شود که نمی تواند سوار قطار یا وارد سالن شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان رضوی تاکید کرد: راه آهن طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا انجام وظیفه می کند.

علوم پزشکی باید اظهارنظر کند مسؤول روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد نیز در این خصوص بیان کرد: طبق شرایط و دستورالعمل ستاد کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که پس از اخذ بلیت قطار به کرونا مبتلا شوند از حضورشان در قطار ممانعت می شود

افرادی که پس از اخذ بلیت قطار به کرونا مبتلا شوند از حضورشان در قطار ممانعت می شود