مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:352021-02-28سياسي

کسانی لیاقت شهادت دارند که عمری را به رزمندگی سپری کردند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص درگذشت مسئول شورای هیئت های مذهبی اهواز گفت: قطعاً کسانی که عمری را به رزمندگی سپری نمودند لیاقت شهادت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده درگذشت سیدعلی باب المراد مسئول شورای هیئت های مذهبی اهواز را با صدور پیامی تسلیت گفت؛ در این پیام تأکید شده است: قطعاً کسانی که عمری را به رزمندگی سپری نمودند لیاقت شهادت دارند، چرا که مانند شهدا تا آخرین نفس از مجاهدت در راه حق به انحای مختلف دست نکشیدند .

در این پیام نیز بیان شده است: آقا سید علی باب المراد عزیز از این دسته بود که در دوران دفاع مقدس جان بر سر دست گرفته رو در رو جنگ سخت با دشمن را بر از پای بنشستن ترجیح داد و بعد از دفاع مقدس جهاد را در عرصه جنگ نرم در مسجد و هیئت حسینی (ع) دنبال نمود و در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی حضوری همه جانبه و مخلصانه داشت، شور و هیجان و اشتیاقش در جمع کردن هیئات برای راهپیمایی 22 بهمن امسال هرگز از خاطرها نمی رود .

همچنین در این پیام گفته شده است: چه افتخاری و مباهاتی برایش داشت، قدرت نمایی و پای کار انقلاب بودن هیأت های حاشیه و مرکز شهر اهواز و چه اشک شوقی در چشمانش حلقه می بست آنگاه که در هنگامه راهپیمایی مرتب از ماشین پیاده می شد و بین مردم پوسترهای حاج قاسم و ابومهدی را توزیع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی لیاقت شهادت دارند که عمری را به رزمندگی سپری کردند

کسانی لیاقت شهادت دارند که عمری را به رزمندگی سپری کردند