مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:252021-02-28پزشكي

اولین واکسن ایرانی تاپایان سال تزریق می شود/مشخص نبودن سفر های عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه مقابله با کرونا یک نبرد واقعی محسوب می شود، - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی کشور گفت: اولین واکسن ایرانی با نام پاستور تا پایان اسفندماه به میزان 50 هزار دز برای ایرانی ها تزریق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه مقابله با کرونا یک نبرد واقعی محسوب می شود، افزود: قطعاً آینده مدیریت کشور ها را براساس مدیریت کرونا قضاوت خواهند کرد و در برخی ازکشورها، کرونا جدی گرفته نشد، ولی بعد ها درگیر شدند.

وی با عنوان اینکه در برخی از کشور های مدعی عدالت در فرودگاه، ماسک ولوازم بهداشتی را سرقت می کردند، افزود: ایران اسلامی به رغم تحریم های ظالمانه، در حوزه مقابله باکرونا تلاش های خوبی انجام داد.

وی با اظهار اینکه اطلاعات همه کشور ها درباره کرونا به یک اندازه و همگی نقطه سرخط شده بودند، افزود: سیستم نظام سلامت آلمان وانگلیسی با آنکه بسیار قوی است، اما برابر ویروس جهش یافته کرونا به زانو درآمدند و از دو هزار مرگ کرونایی در دنیا بیش از 530 مرگ ومیر مربوط به آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکسن ایرانی تاپایان سال تزریق می شود/مشخص نبودن سفر های عید

اولین واکسن ایرانی تاپایان سال تزریق می شود/مشخص نبودن سفر های عید