مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:102021-02-28اقتصادي

150 هزار هکتار بافت حاشیه نشین تبریز جابه جا شود


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سکونت نزدیک به نیم میلیون نفر در مناطق حاشیه نشین تبریز گفت: باید نزدیک 150 هزار هکتار بافت حاشیه نشین تبریز جابه جا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور مدیران مرتبط در محل استانداری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد، افزود: شهرک جوانان تبریز جزو شهرک های جدید تبریز بوده که برای جابجایی ساکنان بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی شهر تبریز احداث می شود.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری در طرح احداث شهرک جوانان تبریز به منظور رفع نگرانی ها درخصوص رعایت حریم گسل ضروری است، ادامه داد: باید همه جوانب ایمنی در این شهرک رعایت شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرک جوانان تبریز مساحتی 132 هکتاری دارد، افزود: طرح احداث این شهرک نباید جای هیچ گونه نگرانی از نظر ایمنی داشته باشد.

پورمحمدی با بیان اینکه نزدیک 150 هکتار از بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در تبریز جابه جا شود، ادامه داد: ظرفیت احداث 3500 واحد مسکونی در مرحله اول در شهرک جوانان وجود دارد.

وی گفت: با وجود مطالعات و کار کارشناسی دقیق در تدوین طرح احداث این شهرک و تصویب آن در شورای عالی شهرسازی، بازنگری در این طرح به ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار هکتار بافت حاشیه نشین تبریز جابه جا شود

150 هزار هکتار بافت حاشیه نشین تبریز جابه جا شود